BODYLANGUAGEACADEMY.ee
TOIMETULEK RASKETE KLIENTIDEGA
Käesolev ajajärk on komplitseeritud enamike teenindussektoris töötavate isikute jaoks, kes igapäevaselt tööülesannete täitmisel peavad hakkama saama ka mitte pelgalt raskete vaid ka sihilikult konfliktsituatsioone tekitavate klientidega. Kuidas suhelda ning toime tulla keeruliste kliendiga, kuidas tuvastada kas kriitika on põhjendatud või pahatahtlik tülinorimine, kuidas konfliktsituatsioonides rahulikuks jääda säilitades eneseväärikus ja külalislahkus.
Käsitletavad teemad:
-
Konfliktsituatsioon versus erinevad arvamused. Õiglane kriitika või pahatahtlik tülinorimine?
-
Nartsissist, sotsiopaat või psühhopaat?
-
Kuidas tuvastada antisotsiaalset isiksusehäiret ning toime tulla pahatahtlike klientidega? Käitumismustrid, mis iseloomustavad antisotsiaalse isikuhäirega indiviide.
-
Enimlevinud manipulatsiooni taktikad.
-
Mida teha olles sattunud manipulatsiooni ohvriks?
Kestvus: 2x60 minutit
Lektor: Ülli Kukumägi
Sisekoolitusena tellimiseks võtke ühendust ylli@suhtekunst.ee